1.29.2012

Published shoot for Spring season♡

Last week, I had a fab published shoot for Spring season in Kobe.
The theme is 'fanfare', so we were inspired of drum and bugle corps.
We hoped it was sunny sunny day at that day, but unfortunately, it was so clod and snowing during photo shooting.
It took about 4 hours to shoot, therefore I couldn't feel my fingers and feet...
Everyone(Model, Photographer, Stylist, Art directors) was getting crazy due to cold...haha

However, I think we did a good job:)
These are handmade flags! so cute, innit?

先週は春に出版予定の誌面の撮影でした♡
テーマがファンファーレということだったので、鼓笛隊からいろいろインスピレーションを受けイメージを広げてゆきましたー☆

撮影当日はただでさえ冬なので、晴れを願っていたのですが、その頃から日本列島が大寒に見舞われ、お天気も雪がしんしんと降り注ぐという状況。。。
外での撮影が4時間程だったので、手足の感覚が全くなくなりました(;o;)

チームのみんなが寒さにやられて、だんだんおかしくなっていく様がおかしかったです 笑

最終的には!みんなで力を合わせていい作品を仕上げることができたと思います

ちなみにー(*^_^*)
この旗はカメラマンさんの手作りー!とってもかわいいですよね★


Changing costume...

衣装チェンジ中(^^)/


Ms Matsuda:) an art director

アートディレクターのまつだねーさん♡


Boy's version☆

Girl's version☆


Off shot(*^_^*)
This magagine will be publishe in March.
I'll inform more details you later:) Xxx
今回の撮影の写真はこの3月に出版される予定です!
また追って詳細をお知らせしますねー(´∀`♡)

No comments:

Post a Comment